• Home
  • Browse
    • Current Issue
    • By Issue
    • By Author
    • By Subject
    • Author Index
    • Keyword Index
  • Journal Info
    • About Journal
    • Aims and Scope
    • Editorial Board
    • Publication Ethics
    • Peer Review Process
  • Guide for Authors
  • Submit Manuscript
  • Contact Us
  • Login
    • Login
    • Register
  • العربیة

برنامج مقترح للمعرفة الترکیبیة لمعلمی التربیة الریاضیة

Document Type : Original Article

Author

  • مصطفی محمد جمعه

کلیة التربیة الریاضیة جامعة أسوان

10.21608/ijssaa.2018.117940

Main Subjects

  • أسس وبرامج تدريب الأنشطة الرياضية و الالعاب الرياضية المتعددة ، المنازلات و الرياضات الفردية

The Scientific Journal of Sport Science & Arts
Volume 012, Issue 012 - Serial Number 12
June 2018
Pages 124-135
مشاهدة على SCiNiTO مشاهدة على SCiNiTO

Files

  • XML
  • PDF 834.42 K
  • Supplementary File
  • 107 .pdf

Share

How to cite

  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER

Statistics

  • Article View: 138
  • PDF Download: 198

APA

جمعه, . . (2018). برنامج مقترح للمعرفة الترکیبیة لمعلمی التربیة الریاضیة. The Scientific Journal of Sport Science & Arts, 012(012), 124-135. doi: 10.21608/ijssaa.2018.117940

MLA

مصطفی محمد جمعه. "برنامج مقترح للمعرفة الترکیبیة لمعلمی التربیة الریاضیة", The Scientific Journal of Sport Science & Arts, 012, 012, 2018, 124-135. doi: 10.21608/ijssaa.2018.117940

HARVARD

جمعه, . . (2018). 'برنامج مقترح للمعرفة الترکیبیة لمعلمی التربیة الریاضیة', The Scientific Journal of Sport Science & Arts, 012(012), pp. 124-135. doi: 10.21608/ijssaa.2018.117940

VANCOUVER

جمعه, . . برنامج مقترح للمعرفة الترکیبیة لمعلمی التربیة الریاضیة. The Scientific Journal of Sport Science & Arts, 2018; 012(012): 124-135. doi: 10.21608/ijssaa.2018.117940

Explore Journal

  • Home
  • About Journal
  • Editorial Board
  • Submit Manuscript
  • Contact Us
  • Glossary
  • Hard Copy Subscription
  • Sitemap

Latest News

Newsletter Subscription

Subscribe to the journal newsletter and receive the latest news and updates

  • © Journal Management System. Powered by NotionWave